Remonto sąlygos.


 MB | Išmanioji telefonų taisykla  – mobiliųjų įrenginių serviso CantStop taisymo sąlygos:

  • Už visą įrenginyje esančią informaciją, SIM/SD korteles ir apsaugines plėveles Can‘t Stop servisas neatsako.
  • Remonto kaina gali keistis aptikus papildomų įrenginio pažeidimų ar defektų ( informuojant klientą).
  • Pakeistos dalys, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo). Pvz.: telefono baterija arba ekranas.
  • Dalių keitimo atveju, įrenginio oficiali garantija tampa nebegaliojanti.
  • Jei klientas neatsiima įrenginio per 3 mėn., CantStop turi teisę įrenginio ilgiau nebesaugoti, utilizuoti.
  • CantStop taisykla atsako tik už remonto metu pakeistas dalis, bet neatsako už buvusius gedimus ir kitus gedimus galimai atsiradusius remonto metu ar po jo.
  • Įrenginio diagnostika yra nemokama tik tada, kai klientas palieka įrenginį remontuoti pas mus. Priešingu atveju diagnostikos ar atvykimo kaina – 29.99 €.
  • Apmokėjimas už paslaugas galimas tik grynais arba kortele. Apmokėjimas pavedimu su 2 d.d atidėjimu galimas tik įmonėms, kurios pasirašę bendradarbiavimo sutartį.

Garantija netaikoma, jei:

  • Buvo stiprių mechaninių įrangos pažeidimų prieš remontą.
  • Gedimas įvyko dėl vartotojo kaltės arba netinkamų eksplotavimio sąlygų (šalčio, dregmės, skysčių, karščio).
  • Įrenginys buvo ardytas ar modifikuotas kitame servise.
  • Nustatoma, jog įrenginys yra vogtas (pasiliekame teisę jį perduoti policijai).
  • Buvo naudojamos kliento dalys.

Jei turite klausimų dėl įrenginių remonto, galite rašyti mums hello@cantstop.lt arba skambinti telefonu +37063277779

Meniu